شيرين رضا تثير الجدل حول علاقتها بالرجل

كتب عمرو رجب


دائما ما تنتقد شيرين رضا تفكير الرجال وتكره وجودهم في حياتها، حسبما تصرح في لقاءاتها التلفزيونية 

أنا مش عايزة أتجوز تاني علشان بشوف أن منظومة الجواز فاشلة انا مش محتاجة راجل في حياتي لا عاطفيا ولا ماديا

 وبشوف أنه الست مش محتاجة راجل تسند عليه ولا الراجل محتاج لست وغير كده أنا عندي رجالة كتير في حياتي غير فكرة الزوج، أبويا وأصدقائي وحتى عمرو دياب

وأضافت شيرين في وصلة هجومها على الرجال “معظم مشاجرات السيدات يكون سببها رجل 

متابعة الرجل همجي وبيشتغل بغريزته

 ودائما ما تثير شيرين ضجة حول تصريحاتها عن الرجال، إذ يعرف عنها كرهها لهم، وأنها ضد مبدأ الزواج والارتباط، وذلك بعد فشل زواجها بالفنان عمرو دياب.

 قائلة انا مش محتاجه اخوض تجربة الزواج اكثر من مره عشان اعرف انها فكرة فاشله تجربة واحده كفايه تعرفني اني فاشله بالزواج ومكررهاش ثاني وابحث عن سعادتي بحاجات ثانيه غير الزواج والحب  مش رجل وامرأه فقط ممكن يبقي حب الاصحاب الاهل الابناء الجيران العمل

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اعرف نتيجه الشهاده الاعداديه الازهريه محافظة الإسكندرية 2024

فكوا الكيس ! بقلم دكتور ياسر نصيف رضوان

فى إنجاز جديد للتعليم العالي: تصنيف ويبومتركس "الإصدار العام" يدرج 81 مؤسسة تعليمية مصرية فى نسخة يوليو 2024